https://i.ytimg.com/vi/m1NGz1w8oTI/hqdefault.jpg





Video Kecelakaan Pencurian Kebakaran Kasus Lucu Hantu
pencuri

yasbux

Related Posts
comments
  • SYOKNYA DANCE PRACTISE INI…. SAYA TERINGIN NAK MENARI DENGAN AYDA JEBAT

  • perempuan. pakai. Baju. Putih. tu. cantik

  • baju hitam gedik jer Tengok tapi bukan aida

  • ok baju hitam comel bila senyum..muaahhh

  • ponytail cyan tu nme nye colleen .. asal Hull, england.. umo 25, pernah buat pmbedahan tulang blkg sebab bntuk "s".. hehe..

  • apasal kaki nak bergerak2 tngok video nie…mcm nak menari skali jew😄😄

  • Baju ketat, seluar ketat.. nak tunjuk dekat sape tu.. lagi-lagi yg baju putih tu.. ketat gile lah..

  • sedap suara kak Aida…….
    comel pula tu hehehehe…

  • Bg saya baju putih sorang lg Rambut perang tu comel….Sape knl

  • Ayda saya perasan kan awk suka pakai baju ketat jadi bila saya tgk awk selalu kote tegak..jadi boleh tak saya nak buat video lucah dgn awak sekali je

  • Tengok jauh jauh perunpuan baju putih tu cantik bila tengok dekat ade jerawat lepastu perumpuan tu hodoh nak ke macam tu 😂😂

  • KENAPA AYDA JEBAT NYAYI GUNA MAKROFON BOTOL AIR

  • dancing patut lagi energetic…tgk penyanyi kpop, diorang nyanyi/rap and menari dalam masa yg sama

    contoh BTS persembahan live Blood Sweat & Tears lagi susah choreography

  • babi sedap sial bdn baju putih tu. .tu kemut msti lekat tu. .

  • cantinya sis pakai baju putih tuu

  • baju putih tu Emily Chen ke?

  • Peewittttt ! Tak jemu2 tengok Ayda & para dancer, ranggie & sweet abiss.. Lawaa Higher !

  • Yg pakai gelang to , mcm amoy to . Comel tauu 😍 miss youu 💕💕 . Hahahah 😜 . Pape pon gudluck tau 😘 . Bubyee ❤️

  • saya pilih yg pakai bju hitam yg Sebelah bju puntih tu cnti

  • yg baju putih tu seksi sangat la….fashion la dikatakan

  • bila malaysia nk jdi kpop smpi ciplak lagu😌😌 tarian pulak snsd.

  • Pliss tlg bagi tau sape name awk yg baju putih rambut biru..knp awk mcm korea ??

  • Baju hitam mcm yuki ceria superstars

  • leave a comment

    Create Account



    Log In Your Account