https://i.ytimg.com/vi/-qU-SkFKBzU/hqdefault.jpg





Video Kecelakaan Pencurian Kebakaran Kasus Lucu Hantu
hantu

yasbux

Related Posts
comments
  • boleh tak upload cita Kolej 56 ๐Ÿ™

  • bleh dpt kn ujang lakonan dato malik noor..

  • terima kasih kerana upload citer ni.Terbaik ….

  • SYOK!LUCU!MENGAMIT NOSTALGIA! Kali terakhir saya tengok cerita ni masa belum masuk sekolah darjah satu. Suka dengan watak cikgu Nancy, siapa pelakonnya ya? Memang jarang watak cikgu berbangsa cina ditampilkan dalam filem Melayu

  • Tengok iklan minggu depan cita ni kat tv3,so kita tengok Siap2 lah hehe๐Ÿ˜˜

  • gambar clear bro..thanks upload.

  • citer ni aku tgk dgn mak aku dulu

  • ending dia aku ingat sampai skrg

  • nasib baik lori tue ada road-tax..seram tak ingat

  • ehhh cicak pon ada..perhhh patut sdp ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Hahahaha hamid gurkha memang lawak.

  • masa ni…semua muka tegang2 dan cun lagi…..ahak

  • Suka gila ngan cerita ni! Thank you upload ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ˜Š

  • cerita nie sy bru 1 thunโ˜บโ˜บ

  • suka tngok watak cikgy nancy tu ๐Ÿ˜† firstime tngok filem nie masa drjah 2..

  • I Suka Cerite ni.
    Lwk Sgt haha๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

  • Mse ni bru 6 tahun tadikaโ˜บ

  • Artis kesayangan, Hamid Gurkha Adalah Yg Terbaik !!

  • Penah tengok ceta ni dulu masa kecik2 tp masa ceta ni keluar aku pon tak lahir lagi weyh.๐Ÿ˜‚

  • leave a comment

    Create Account



    Log In Your Account