https://i.ytimg.com/vi/mJ7ZOh61uKs/hqdefault.jpg





Video Kecelakaan Pencurian Kebakaran Kasus Lucu Hantu
hantu

yasbux

Related Posts
comments
  • sepatutnya insaf krn merasa dikafan terasa lbih hmpir dgn mati..

  • bodoh gila lain kali jngn buat di surau/masjid

  • ingat lawak ke siaakk ..tau la tipu

  • Go to Helll ,,,,, bikin lawak jangan di tempat ibadah….

  • Apalah.. kalau sembahyang jenazah.. mesti ramai ramai.. nak tipu orang tak jadilah! WTF!@#$$/^

  • nak buat lawak tapi tak jadi…..malu

  • Tak ada otak ke? buat benda macam tu kat masjid ingat elok ke? . biar muka tak hensem janji jangan bodoh

  • 😡tak lawak pon…..korang je rase lawak padahal tak lawak pon hai korang nak buat jangan di masjid masjid ni kan untuk orang solat kan…..😡😤

  • bodoh indog munafik kurafat ape lncau

  • Aku denger kabar barusan yg jadi pocong akhirnya mati beneran

  • agak2 lh nak uat lwk..ni bkn lwk but ni memalukan diri sndiri n mnjatuhkn maruah islam.. mcm tde otak.

  • assalammualaikum. kita sebagai umat islam kene hormat rumah allah ye. tu kurang ajar taw gak. ku bilang ye. kurang ajar taw gak.

  • leave a comment

    Create Account



    Log In Your Account