https://i.ytimg.com/vi/34LS5os72XQ/hqdefault.jpg



Tengok le


Video Kecelakaan Pencurian Kebakaran Kasus Lucu Hantu
seram

yasbux

Related Posts
comments
  • jng bohong kalau sembayang mayat tk kan la cuma 8 orang, sembayang mayat selalu ramai sedara mara dan sahabat andai mukin lebeh dari 100 orang

  • bangsat punya manusia dlm masjid boleh buat main benda mcm ni takde akhlak betul….

  • sila meninggal la indon … bodoh takde ahklak

  • mana ada mayat bergerak kan dah mati

  • X hormat masjid langsung… Nk buat lawak x ingat azab

  • MASA MAYAT BISA GERAK KAN HARUS NYA MATI KALO ORANG MATI MANA BISA GERAK INI EDITAN

  • astagfirullahhalazim ya allah kenapa ada yg memainkan rumah allah seperti ini dan sama saja iya memain kan ayat suci al'quran serta memain kan mayat yg mau di shalat ti ……

  • X guna punya video
    OSAS PUNYA VIDEO

  • Orang dah nak minta bala memang macam ni laa

  • Aduhh parah nih, rumah Allah SWT tuh

  • Rumah allah pun nak main,,,, akhlak mana
    πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ˜‘πŸ‘»πŸ‘»πŸ‘»

  • Aii guna otak la bro takkan itu hantu

  • kalau sholat jangan dibuat main dosa besar

  • dasar orang gak tau diri tu sholat di mainin coba kalian dibuat main mau nggak dasar bangsat

  • korang tak fikir ke korang buat dosa.tak berhati perut betul lah

  • Smoga hantu ikut budk2 ni smpai doran mmpus.

  • leave a comment

    Create Account



    Log In Your Account