https://i.ytimg.com/vi/sKyBpAz8ON0/hqdefault.jpg





Video Kecelakaan Pencurian Kebakaran Kasus Lucu Hantu
seram

yasbux

Related Posts
comments
  • solat tu x yah la main², knun² hntu pn ekut solat..

  • Riefi nya udah jadi hantu

  • aneh banget masa lagi shalat ada hantu adududu

  • korang nak tau ada ke tak jin ikut solat ketak kau tulis ustaz azhar idrus nak buat apa bila nampak hantu

  • jin tu nak bangun, tapi imam tu terpijak telekung dia

  • dgar citer mcm ni nti nk solat pon dah x khusyuk…takot plak…

  • Knpa gak ngaji bareng.. Kayanya hantu bohong an

  • xsilap aku..indo yg buat dlu psl nih.. #doneclaim

  • Bagus juga video ni 👍👍👍
    kita tau kat dunia ni ada jin
    Ada jin islam ada jin yang bukan islam

  • Sebenarnya masih mending jin ikut sholat brrati suara dan tajuid Qur'an sang imam bagus, seperti jaman rosul meng Islamkn sklompok jin karena keindahan suara beliau. Yg parah itu manusia itu sendiri kalau ga sholat taunya tidurrr aja itu lah setan sesyngguhnya.

  • kalo film makmum mah serem kalo itu mah keliatan bngt bohong nya

  • Jagalah Gurau Dan Senda Coz Ini Bisa Jadi Penghinaan Buat AgamaMu Sendiri.

  • Pelek la hantu boleh sembahyang???

  • leave a comment

    Create Account



    Log In Your Account