https://i.ytimg.com/vi/Gz1TZmom3lY/hqdefault.jpg



Kejadian ini berlaku pada jam 1:30 pg semalam,,,,huhu seram jugak lah rase,,,lepas ni xnk blikk lewat dah😨😨

Via: Miys Watie


Video Kecelakaan Pencurian Kebakaran Kasus Lucu Hantu
seram

yasbux

Related Posts
comments
  • ayam yg di goreng bangun semula menuntut bela atas bulu nya yg hilang .. hahaha

  • apa nak hairan…Jin pun makan ayam goreng gak…lagi kt kepsi tu banyak tulang yg memang makanan dia.Ini perkara biasa.

  • Ala roh datuk tua tu kembali ke stiap kfc yang ada

  • ada musang dalam kedai ko tu..x seram langsung

  • Yg laki pun penakut…buat hero depn pintu…

  • Aku syakkan hantu ni kebuluran. Sbb ride order tak sapa dia terpksa dtang sukarela.

  • Dan kato guna jutsu teleportasi pemisah roh la tu , tknmpk ke ada byg hitam melintas ..

  • gelak sampai ketok bende lepas tu nak lari tak senyap

  • Hantu tu tgh lapar. Perot pedih dah tu..

  • Tu roh org tua kfc tu kot..dia nk rse ayam dia sedp lgi ke tk

  • kla antu tkpelh tkut alien k predator mo d rodok gn tgn dy

  • Ni aku rase hantu cari ayam yg besau sikit supaya die kenyang makan…hahahhahahahaha

  • Mane hantunya ipun upin biyar awak jilat hantunye

  • Aku rase ni hantu tgah potong ayam la..berbunyi kot gelak sakan…parti!

  • Sptot kau ckp jngn buat sepah pnt aku kms

  • Minit ke 2.14 tu bayang laki tu lah. Tangan dia tu hah. Tngok btol2

  • cakap besr dah kena setepek padan muka

  • Hantu pon nk makan ayam…kikii

  • hatu x dok tempat doh..nok ngosek ore….

  • Mana hantunya??? Xde bunyi xde apa pun

  • klau takot bca la ape2 surah,al fatihah ke…
    klau x jln gak azan trus.

  • Dah gaji kecik.. Hati2 lah abg2 dan akak2

  • Jin tu buat jalapeno, dgn gravy kot tu yg bunyi kucak kucak jenhahah

  • kasi suara azan baru hilang hantu ya

  • leave a comment

    Create Account



    Log In Your Account