https://i.ytimg.com/vi/_ouJY8ihrqE/hqdefault.jpg



TAJUK – SEIRAS
Diadaptasi daripada novel seram Joni Togo karya Ahadiat


Video Kecelakaan Pencurian Kebakaran Kasus Lucu Hantu
seram

yasbux

Related Posts
comments
  • awk berawak jer. macam kunyit pun ada walaupun ikut skrip. sial lah.hahahaha

  • Admin tolong terangkan citer nye tak paham la… mcm tergantung pon ada

  • Mmg jin menyerupa nak buat org keliru, rasanya dia yg bela ayam hutan tu

  • Kali nie suara dia tak repeat macam video sebelum nie,.
    Terima kasih admin

  • Citer apa ni?? Haahha… Sape hntu sbnrnya..

  • Yang tahu cerita kematian bapa kawan joni semuanya jin. Jin hidup lama dari manusia dan tahu sejarah kematian sesebuah keluarga. Watak wak ada 2. Seorang manusia betul dan seorang lagi jin yang menyamar manusia pada minit terakhir cerita. Sekadar pandangan.

  • dia je nampak hantu orang lain tak

  • Kisah seram joni togo ni ade bukukan…mane nk carik buku tu skang erk….dah geledah banyak tempat tapi x jumpe lagi…sedeh je…

  • Adess… Citer tergantung Pulakkk.. Frust btol la..

  • leave a comment

    Create Account



    Log In Your Account